Медикаментозне отруєння

0
151

У дорослих людей, найчастіше подібне отруєння може з’явитися в тому разі, якщо будуть порушуватися лікарські рекомендації, а також ігноруватися всі приписи інструкції, яка йде в упаковці з препаратом. Всі ознаки передозування або отруєння, будуть прямо залежати тільки від того, в якому стані знаходиться організм і які ліки було випито.

Основні ознаки отруєння


Отруєння всякими ліками володіє своїми особливостями у кожному окремому епізоді. Проте, є деякі типові симптоми отруєння, які можуть бути характерні для кожної з груп ліків.

  • Препарати проти запалення нестероїдного типу. Вони часто викликають блювоту, діарею і сильні болі в животі. У рідкісних випадках відмічено сильне відділення слини, задишка, а також кінцівки можуть холодеть, а зір стає гірше.
  • Серцеві. Проявляється отруєння маячнею, аритмією, а також людина може втратити свідомість. Іноді виникають болі в животі поряд з блювотою.
  • Антидепресанти. Погіршується зір, артеріальний тиск різко знижується, свідомість сплутана.
  • Антигістамінні. Спостерігається особлива млявість, хочеться спати, шкіра червоніє, сушить у роті, дихання і пульс стають прискореними.
  • Антисептик. Характери при отруєнні-нудота і сильні болі.
  • Знеболюючі. У вухах шумить, голова болить, пітливість збільшується, підвищується ЧСС, а також можна втратити свідомість.
  • Ліки, що виходять крізь печінку, а також нирки. Від них, як правило, розвивається недостатність. Захворювання може викликати біль у попереку, а також у підребер’ї з правого боку.
  • Снодійне. Відчувається надмірне збудження, яке різко переходить у сонливість. Занадто безпробудний сон може перетворитися в кому.

Загальними симптомами медикаментозного отруєння можна найменувати:

  • Змінюється колір шкіри.
  • З рота йде особливий запах. Він не може говорити про отруєння медикаментами, але, звичайно, краще всього заздалегідь зрозуміти причину цього явища і вчасно звернутися до фахівця.
  • Розширені або звужені зіниці. Як правило, зміна зіниці спостерігається після того, як сталося отруєння опіатами.

Що зробити в першу чергу при отруєнні?
Коду отруєння можу викликати препарат з тих груп, які перераховані вище, слід негайно викликати «швидку», а також прийняти деякі заходи:

  • Слід забезпечити відповідне положення отруєного, а також повний спокій.
  • Не варто давати хворому їсти або пити все, крім води. Також не варто дозволяти курити.
  • Слід залишити в цілісності упаковку та керівництво від прийнятого препарату до приходу лікарів.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here